سبد خرید
0
No products in the cart.

قوانین طلایی طراحی لوگو

طراحی و ساخت لوگو

با سلام و عرض ادب

قصد داریم تا بطور مفصل به بررسی قوانین ساخت لوگو بپردازیم .

آیا نیاز به طراحی لوگوی جدید دارید؟

در اینجا همه چیزهایی که باید قبل از شروع پروژه هویت نام تجاری بدانید ، آمده است.

زمان به روزرسانی طراحی لوگوی شما فرا رسیده است؟

بررسی این که چگونه بهترین کار را انجام دهید بسیار مهم است. آیا بهتر است جهت برند خود را کاملاً تغییر دهید یا تغییراتی در لوگوی موجود شما کافی خواهد بود؟

هر چه تصمیم بگیرید ، احتمالاً خواهید پرسید که چه چیزی یک طراحی لوگو را عالی می کند و چگونه یک لوگو می سازید که ماهیت محصول ، شخص یا مارک شما را نشان می دهد.

در اینجا ، ما قوانین طلایی را رعایت می کنیم که هنگام طراحی یک لوگوی جدید باید رعایت شود.

10 مورد اول بر روند طراحی لوگو متمرکز است ، و 5 نکته برای نحوه اجرای بهتر طرح شما به عنوان بخشی از استراتژی نام تجاری گسترده تر.

چرا طراحی لوگو مهم است؟

لوگوی شما اولین نقطه تماس شما یا کسب و کار شما با دنیای خارج است. اگر افراد با نام تجاری شما ارتباط برقرار کنند،به احتمال زیاد آنها برای هر چیزی که به آنها ارائه می دهید راغبتر هستند.

طراحی لوگوی عالی مستلزم ترکیب پیچیده ای از مهارت های طراحی ، نظریه خلاق و کاربرد ماهر است.

هر طراحي كه ارزش کار خود را بداند مي تواند يك لوگو مناسب براي كار خود ايجاد كند ، اما تسلط واقعي بر همه جنبه هاي اين صنعت زمان بر است.

البته ، طراحی لوگو تنها یک زیرمجموعه کوچک از نام تجاری است .

لوگو یا علامت تجاری همچنان مرکز بسیاری از طرح های مارک گذاری است. همه ما می دانیم که اغلب بخشی از یک هویت جدید است که بیشتر توسط مردم انتخاب می شود.

قوانین طلایی طراحی لوگو

وقتی به فردی فکر می کنید که بر زندگی شما تأثیر گذاشته است.

تقریباً مطمئن هستید که می توانید تصویر او را به تصویر بکشید.

در مورد مارک هایی که اغلب از آنها خرید می کنیم همینطور است.

ما به راحتی می توانیم لوگو را با در نظر گرفتن تجربیات خود در مورد محصول شرکت یا خدمات به تصویر بکشیم.

جایی که زمانی فقط تعداد انگشت شماری از شرکت ها در یک بازار یا طاقچه خاص فعالیت می کردند،اکنون ممکن است صدها،شاید هزاران شرکت وجود داشته باشد که همگی برای جلب توجه با یکدیگر رقابت می کنند و همه می خواهند ما ابتدا آنها را بررسی کنیم.

این نیاز فزاینده ای را برای برندها ایجاد می کند تا از نظر بصری خود را متمایز کنند تا با رقبا اشتباه گرفته نشوند.

این تمایز از طریق طراحی هویت برند به دست می آید.

طیف وسیعی از عناصر که همه با هم کار می کنند تا تصویری متمایز در ذهن ما ایجاد کنند.

هویت می تواند شامل لباس فرم ، گرافیک خودرو ، کارت ویزیت ، بسته بندی محصول ، سبک عکاسی ، لیوان قهوه ، تبلیغات بیلبورد و تعداد زیادی از موارد دیگر ، تا انتخاب فونت در وب سایت باشد.

مهم است که به خاطر داشته باشیم که وقتی به چیزی نگاه می کنیم ، ابتدا نمی خوانیم. قبل از هر چیز دیگری که شکل را می بینیم ، رنگ را می بینیم ، و اگر این مقدار برای جلب توجه ما کافی باشد ، می خوانیم.

بنابراین در هر نمونه ، صرف نظر از شرکت ، عنصر کوچک اما ضروری در تصویر مارک ، لوگو است.

هنگامی که لوگوی مناسب با یک محصول عالی تراز شود و زمانی که برای مدت زمان قابل توجهی در جای خود قرار گرفته باشد ، در نهایت می تواند برای هر شرکتی به یک دارایی بی قیمتی تبدیل شود.

Swoosh نایک ، طاق های طلایی مک دونالد ، مرد میشلن ، ستاره سه نقطه مرسدس ، نماد Woolmark-اینها تنها تعدادی لوگو از نمونه های برجسته تر هستند.

اما علاوه بر ماهیت فراگیر آنها ، چگونه می توان به لوگو بهترین شانس را برای رسیدن به وضعیت مشابه داد؟

در هر پروژه موفق طراحی لوگو ویژگی های جهانی وجود دارد،و من برخی از آنها را در اینجا برای کمک به بهبود کیفیت نمادهایی که ایجاد می کنید بیان کرده ام.


ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

توسط
تومان